Pełnomocnictwo do sprzedaży nieruchomości
Przy dokonywaniu czynności notarialnej notariusz jest obowiązany stwierdzić tożsamość osób biorących udział w czynności, na podstawie prawem przewidzianych dokumentów. Zatem w każdym przypadku koniecznym jest posiadanie przez osoby biorące udział w czynności takiego dokumentu jak dowód osobisty lub paszport.
Szczegółowy wykaz dokumentów, niezbędnych do dokonania czynności notarialnej, ustalany jest każdorazowo indywidualnie w zależności od rodzaju czynności.
Przykładowe wykazy podstawowych dokumentów oraz informacji, jakie strony czynności będą musiały przedstawić w toku czynności, zostały przedstawione poniżej.
PEŁNOMOCNICTWO DO SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI
- dane osobowe mocodawcy,
- dane osobowe pełnomocnika (imiona, nazwisko, imiona rodziców, PESEL, adres zameldowania),
- opis nieruchomości, najlepiej – numer księgi wieczystej.
Dokumenty muszą być przedstawione w oryginale.